قابلیت های تازه و مجذوب کننده استوری اینستاگرام، عکس

به گزارش تور آسیایی ارزان، اینستاگرام استیکرهای تازه و هیجان انگیز بخش استوری را رونمایی کرد و به لطف یکی از آن ها می توانید استوری های رازآلود منتشر کنید.

قابلیت های تازه و مجذوب کننده استوری اینستاگرام، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اینستاگرام چند قابلیت تعاملی نو برای استوری معرفی نموده است که روش های اشتراک گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می نمایند.

براساس گزارش زومیت، مجذوب کننده ترین قابلیت نو، Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری تار می گردد و حالتی رازآلود پیدا می نماید و مخاطبان تنها با ارسال پیغام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر نموده است می توانند آن را ببینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می گوید: پیغام های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و استوری و همین پیغام ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری هایشان استفاده خواهند کرد.

قابلیت دیگر، Frames نام دارد که یک افکت پولاروید روی تصاویر اعمال می نماید. بدین ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می دهند، عکس ظاهر می گردد.

اینستاگرام قابلیت قالب بندی مبتنی بر موسیقی اضافه نموده که به کاربران امکان می دهد با استفاده از الگوها و تیترهایی نظیر آهنگ مورد علاقه از آلبوم X یا اگر تا آخر عمر فقط می توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می کردی؟، آهنگ ها را در استوری های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر پایه قالب های استوری مبتنی بر عکس ساخته شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5348

به "قابلیت های تازه و مجذوب کننده استوری اینستاگرام، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های تازه و مجذوب کننده استوری اینستاگرام، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید