جدیدترین خودروی فراری با 820 اسب بخار قدرت و ظاهری عجیب معرفی گردید ، عکس

به گزارش تور آسیایی ارزان، فراری از جدیدترین خودروی خود که ترکیبی از سنت و مدرنیته است، رونمایی کرد. این ترکیب خاص و منحصربه فرد فراری در هیچ جایی به مقدار جدیدترین خودروی آن، یعنی 12Cilndri، جانشین 812 سوپرفست مشهود نیست. همانطور که از نام آن پیداست، همه چیز مربوط به موتور 12 سیلندر فراری است.

جدیدترین خودروی فراری با 820 اسب بخار قدرت و ظاهری عجیب معرفی گردید ، عکس

امیرمسعود عابدین: پیشرانه 6.5 لیتری این خودرو، آخرین تکامل فراری F140 V-12 است که برای اولین بار دو دهه پیش در مدل انزو استفاده شد. این پیشرانه 819 اسب بخار قدرت و 677 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. در حالی که هیچ موتور برقی وجود ندارد، فراری پیروز شده که تمام استانداردهای آلایندگی مربوطه را رعایت کند.

همراه با موتور، یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه در عقب وجود دارد که نوید تعویض دنده 30 درصد سریع تر از گیربکس 812 را می دهد. با توجه به اینکه 812 یکی از خودروهایی بود که سریع ترین دنده را در جاده ها تغییر می داد، این بهبود باید فوق العاده باشد. تغییر به سمت لاستیک های 21 اینچی به طور مؤثر ضریب دنده را 5.0 درصد کوتاه و به شتاب بهتر یاری می نماید. این فراری شتاب صفر تا صد را در 2.9 ثانیه و بعلاوه شتاب 0 تا 200 کیلومتر بر ساعت را در کمتر از 7.9 ثانیه انجام می دهد. نسخه اسپایدر آن بسیار کندتر بوده و شتاب آن به ترتیب 2.95 ثانیه و 8.2 ثانیه است. حداکثر سرعت برای هر دو مدل تا 340 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

به گزارش خبرنگاران ، از نظر مقدار، 12 Cilindri کمی بزرگتر از 812 سوپرفست است، اگرچه فاصله بین دو محور آن یک اینچ کوتاه تر است. طراحی 12Cilndri مشابه چیزی است که در روما وجود داشت. پنل مشکی جلوی کاپوت و بین چراغ ها، به پنل موجود در نمونه های اولیه GTB/4 365 دیتونا اشاره دارد. در واقع، همه چیز کاملاً شبیه دیتونا است.

در داخل، فرمان سنتی فراری را می بینید که با کنترلرها پوشانده شده است، اما برخلاف بسیاری از مدل های نو این برند، یک نمایشگر مرکزی اطلاعات تفریح وجود دارد. در غیر این صورت، کابین با چیزی که در پوروسانگوئه دیده ایم، به غیر از صندلی های عقب چندان متفاوت نیست.

همانطور که انتظار می رود، 12Cilindri از نوترین سیستم های کنترل شاسی فوق پیشرفته فراری، از جمله کنترل لغزش جانبی 8 بهره می برد که برای تخمین سریع تر سطح چسبندگی تایرها طراحی شده است. بعلاوه سیستم فرمان پذیری چهار چرخ مستقل هوشمندانه ای وجود دارد که می تواند تایرهای عقب را در جهت مخالف یکدیگر راهنمایی کند.

فراری فقط وزن خشک این خودرو را اعلام نموده و نسخه کوپه 1568 کیلوگرم و اسپایدر 1619 کیلوگرم وزن دارد. فراری بعلاوه می گوید که 12Cilndri حدود 15 درصد مستحکم تر از 812 است. همانطور که انتظار می رفت، این فراری V-12 مقرون به صرفه نخواهد بود. 12Cilindri برای مدل کوپه 423 هزار دلار و برای کانورتیبل 466 هزار دلار قیمت مشخص نموده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5335

به "جدیدترین خودروی فراری با 820 اسب بخار قدرت و ظاهری عجیب معرفی گردید ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خودروی فراری با 820 اسب بخار قدرت و ظاهری عجیب معرفی گردید ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید