برترین و گرانترین نژاد سگ در جهان را بشناسید

به گزارش تور آسیایی ارزان، گران قیمت ترین و برترین نژاد های سگ جهان ، روز به روز مخاطبان بیشتری در جهان پیدا می کند و زندگی آپارتمانی که با سبک زندگی دیجیتالی و جهانی لایک و فالو همراه شده است، سبب آشنایی و علاقه بیش تر مردم به نژاد های لوکس سگ ها شده تا هم نشینی وفادار برای خود پیدا کنند. لاکچری گردها علاقه زیادی به خرید و نگهداری نژادهای سگ دارند و برخی نیز درامد های قابل ملاحظه ای از خرید و فروش برترین نژادهای سگ به جیب می زنند. به خصوص سگ های بانمک و ریزه تا سگ های جیبی و عروسکی که این روزها به یمن اینستاگرام، مشتریان پر و پا قرص زیادی در سراسر جهان دارند.

برترین و گرانترین نژاد سگ در جهان را بشناسید

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی تلاش می کند در این گفتار، شما را با برترین و گران قیمت ترین نژاد های سگ جهان آشنا کرده و آنچه برای نگهداری آن ها نیاز دارید را ارائه کند. اگر در پی هشتگ های مجذوب کننده و محبوب سگ باز ها هستید، انتهای گفتار را از قلم نیاندازید.

20 نکته در نگهداری گران ترین نژاد های سگ جهان

  • هزینه نگهداری گران ترین سگ های جهان، بعضا به چند صد تا چند هزار دلار در ماه بالغ می شود.
  • هزینه واکسیناسیون سگ هایی با نژاد خوب، تفاوت چندانی با دیگر نژاد ها ندارد. اما مراقبت حساس تر است.
  • برای خرید برترین نژادهای سگ جهان، همیشه از مشاوران و متخصصان این امر بهره بگیرید.
  • شیوه نگهداری هر نژاد سگ به نسبت نژاد های دیگر فرق دارد. این موضوع را در خرید و محافظت در نظر داشته باشید.
  • رژیم غذایی هر نژاد با دیگر نژاد ها فرق دارد. در صورتی که خواهان خرید یکی از برترین نژاد های سگ هستید، همیشه با دامپزشک مجرب مشورت کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.
  • حفظ سلامت نژاد های گران، کار دشواری است و هزینه زیادی می طلبد. پیش از خرید، همه جنبه های خرید و نگهداری و حفاظت از سگ مورد نظر را زیر نظر مشاور محاسبه کنید.
  • تربیت هر نژاد با نژاد های دیگر فرق دارد و این موضوع در شیوه رژیم غذایی و نوع نگهداری آن تاثیر می گذارد.
  • اگر قصد سفارش یک نژاد کمیاب از خارج از کشور را دارید، حتما کارت سلامت حیوان مورد نظر را پیش از ورود به کشور دریافت و به تایید نهاد های مسئول برسانید.
  • حتی نگهداری برترین نژاد ها در خانه و محل سکونت شما نیز، مانعی بر احتمال ابتلای بچه ها و زنان به انواع و اقسام بیماری های عفونت نخواهد شد. به این موضوع در بلند مدت توجه داشته باشید.
  • در خرید و نگهداری نژاد های برتر، از درمان های اینترنتی که در کلیپ های ویدیویی منتشر می شود خودداری کنید و هر اقدامی را زیر نظر دامپزشک مجرب انجام دهید.
  • قیمت بعضی از برترین نژاد های جهان بین 10 تا 100 هزار دلار است. اما این که واقعا انتخاب مورد نظر شما چنین نژادی دارد یا خیر باید زیر نظر دامپزشک بررسی شود.
  • نژاد های برتر هم باید سگ هایی با مزاج سالم باشند. به این نکته در خرید گران قیمت ترین سگ ها توجه کنید.
  • برای داشتن یک توله سگ گران قیمت، از پرورش دهنده نامعتبر خرید نکنید.
  • اگر قصد خرید نژاد های گران دارید، حتما از مراکز مجاز که همه آزمایشات مربوط به سگ ها را انجام داده نسبت به خرید با شناسنامه اقدام کنید.
  • بعضی از نژاد سگ های گران، مثل لوچن، باهوش و پر جنب و جوش هستند. بر خلاف ماستیف های پر ابهت! به این موضوع در خرید و نگهداری آن ها در آپارتمان توجه کنید.
  • اگر یک توله با نژاد عالی خریداری کردید، حتما گواهی عدم سو پیشینه سلامت پدر و مادر سگ هم از فروشنده حرفه ای مجاز درخواست کنید.
  • 3 بیماری: آب مروارید، پیشرو شبکیه آتروفی و در رفتگی کشکک که در سگ های کوچک رخ می دهد در هنگام خرید سگ بررسی شود.

نژاد سالوکی

نخستین نژاد برتر که در این گزارش لوکس تهران معرفی می کنیم، نژاد سالوکی نام دارد. نژادی که بیش از 2 هزار دلار قیمت گذاری شده و از آن به عنوان سگ سلطنتی مصر نام می برند. Saluki در کتاب های تاریخی به عنوان گزینه محبوب بازرگانان جاده ابریشم و شگارچیان عصر باستان یاد شده و از آن به عنوان عاملی برای پیدا کردن آهو و خرگوش صحرایی یادمی کنند. سگی عالی برای همراهی با شکارچیان حرفه ای که وظایف خود را به خوبی انجام می دهد.

سالوکی، قهوه ای رنگ، بدنی لاغر و بلند داشته و برای دیویدن های فاصله کوتاه مطلوب است. معمولا سالوکی های مذکر بعضا تا 60 پوند نیز وزن دارند. اگر برای نخستین بار است که قصد انتخاب یک نژاد گران و خوب سگ را دارید، به نظر می رسد این نژاد مطلوب باشد. سالوکی ها تحرک زیادی دارند و می بایست در طول روز چند ساعتی در فضای باز باشند. گزینه خوبی برای انتخاب 24 ساعته در خانه نیستند. بنابراین حتما اگر حال راه رفتن ندارید، برای سالوکی خود یک DOG WALKER انتخاب فرمایید.

سالوکی سگ گرانی است و نیاز به ورزش روزانه دارد. برای جلوگیری از کمرویی ، حتما سالوکی تحرک داشته باشد. گزینه خوبی برای آپارتمان نیستند. سالوکی کلا آرام است و ریزش مو کم دارد. کم کاری تیروئید و حساسیت به بیهوشی از جمله مسائل سلامتی سالوکی ها به شمار می رود. برس زدن هفتگی آن را از قلم نیاندازید. کوتاه کردن ناخن آن 2 بار در ماه لازم است.

نژاد فارائو هوند

این نژاد بسیار گران تر از نژاد سالوکی است. گاها به 4 برابر قیمت سالوکی، ارزش گذاری می شود. PHARAOH HOUND شباهت زیادی به سالوکی دارد. اما ظاهر ورزشکار تر و هوش بالایی داشته و به همین خاطر، آموزش آن کمی سخت خواهد بود. وقتی هیجان زیادی داشته باشد، گوش و بینی آن قرمز رنگ می شود. بسیاری از این نوع سگ ها، لاغر و کوچک هستند و گزینه خوبی برای مسابقات به شمار می روند. این نژاد نیز مثل سالوکی، جنب و جوش زیادی دارد و بنابراین صاحب آن باید برای دویدن و راه رفتن چند ساعت در روز خود را آماده کند.

فاروهاند، زود سرما می خورد. حس شکار دارد و بهتر است بدون قلاده رها نشود. پارس کردن کمی دارد اما احتمال دارد اگر صاحب سگ در خانه نباشد، خیلی پارس کند و برای همسایه ها، آزار دهنده باشد. فاروهاند ها در فصل ریزش مو، دارای ریزش مو کم و میانه بوده و پوست نازکی در برابر آسیب های مختلف دارند.

نژاد لاکچری گردها : تیبتان ماستیف

گزینه مهم لاکچری گرد های سگ دوست از نژاد های عالی و گران قیمت، تیبتان ماستیف است. در سال 2014 میلادی در نمایشگاه سگ سانان در کشور چین، توله سگی از تیبتان مستیف به قیمت 2 میلیون دلار به فروش رسید که گران قیمت ترین سگ جهان در سال های اخیر به شمار رفته و یک میلیاردر ساختمان ساز چینی، آن را خریداری کرد.

تربیت کننده این نژاد سگ گران قیمت معتقد است که خون شیر ها در رگ این نژاد جای بوده و آن را تبدیل به برترین نمونه از نژاد ماستیف ها کرده است. این سگ ها به مانند پانداها بسیار کمیاب بوده و قیمت بالایی دارند. تحرک کم و گزینه شماره 1 سگ باز های لوکس گرا در خرید و نگهداری از سگ تزیینی فوق العاده پر ابهت است.

نژاد TIBETAN MASTIFF یکی از بزرگ ترین و در عین حال گران قیمت ترین نژاد های سگ به شمار می رود که حس نگهداری توله شیر را به صاحبش می دهد. مکان اصلی آن نپال و تبت بوده و می تواند به 160 پوند وزن و 35 اینچ قد دست یابد. این سگ به آموزش زیادی نیاز دارد و هزینه آموزش و محافظت از آن نیز بالطبع بالا می باشد. سگی با حس وحشی و برخلاف سالوکی، به سختی رام می شود. این روز ها مشاهده ماستیف های صد میلیون تومانی لاکچری گرد های تهرانی سوار بر خودروهای لوکس، جای تعجب ندارد!

نژاد لوچن

اگر در پی نژاد عروسکی و اسباب بازی گونه از نژاد های خوب سگ سانان هستید، پیشنهاد ما به شما LOWCHEN است که به زبان آلمانی به معنای شیر کوچک می باشد. دیزاین چهره او کاملا عروسکی و فانتزی بوده و دختر خانم های لاکچری گرد، معمولا این نژاد را می پسندند. قد آن ها 14 اینچ و وزنشان نیز به 20 پوند می رسد. نوعی کمیاب که همیشه مورد علاقه فرمانروایان آلمان بوده و نژادی اجتماعی و بسیار تربیت پذیر به شمار می رود. لوچن معمولا تا 15 سال عمر می کند. اما گزینه خوبی برای همراهی در بیرون خانه نبوده و بیش تر حس همدمی با انسان دارد.

افرادی که این نژاد را در خانه دارند، از پارس کردن مرتب آن شاکی هستند. به هر حال باید بدانید که این نژاد، همیشه ازپارس کردن به عنوان سرگرمی استفاده می کند. انتخاب خوبی برای آپارتمان نشین ها است. کوچک و قابل حجم و تربیت پذیر بوده و 20 دقیقه در طول روز برای پیاده روی آن کفایت می کند. ریزش مو زیادی ندارد اما نظافت آن را باید جدی بگیرید.

دارندگان لوچن ها از افسردگی این نژاد گله مند هستند. بنابراین سعی کنید بیش از 48 ساعت دور از صاحب اصلی نباشد. چون لوچن جثه کوچکی دارد، در مقابل با سگ های بزرگ تر از خود، پارس می کند. اما خوش مشرب و باهوش و سرعت یادگیری خوبی دارد. لوچن، یک پوشش پر پشت داشته که بلند، مواج با بافتنی نرم است و در ترکیبات رنگی مختلف مشاهده می شود. حتما در نگهداری این نژاد توجه کنید که باید 3 بار در هفته مسواک زده شود تا از تجمع باکتری ها در داخل دهان جلوگیری شود.

نژاد آکیتا

یکی دیگر از نژاد های گران قیمت سگ در جهان، نژاد AKITA بوده که بعضا بیش از 4 هزار دلار قیمت گذاری می شود. این نژاد خود به دو دسته ژاپنی و آمریکایی تقسیم بندی می شود. نوع ژاپنی آن گران تر از آمریکایی بوده و پوششی شبیه هاسکی ها دارند. سگ های سنگین وزنی بوده که به دلیل ساختار بدنی، گزینه خوبی در منطقه ها سرد سیر هستند. البته نوع ژاپنی آن کوچک تر از نوع آمریکایی بوده ولی خصوصیات مشابه یکدیگر دارند. بسیار حساس به محدوده زندگی بوده حس محافظت خوبی دارند.

سگی گران و قدرتمند و عضلانی به نظر می رسد که بزرگ ترین عضو خانواده اشپیتز نیز به شمار می رود. سر بزرگ و سینه عمیق از خصوصیات این نژاد محسوب می شود. چشم های مثلثی و گوش های کوچک و نوک تیز، از ویژگی این سگ است. سگی باهوش و مهربان و شجاع که بهتر است در مکان های عمومی بدون قلاده رها نشود. ریزش موی زیادی داشته و برای آموزش باید صبوری کنید. وزن نرها تا 50 کیلوگرمی و در ماده ها تا 40 کیلوگرم می رسد. دیسپلازی مفصل ران و کم کاری تیروئید نفخ معده، از مسائل سلامت این حیوان است.

نژاد سگ ساموید

یکی از گران ترین نژاد های سگ جهان، نژاد SAMOYED است که از طریق قبیله ای در سیبری حفاظت می شد. حیوانی برای کشیدن سورتمه و زندگی در نقاط سردسیر جهان مناسب بوده و سگ بزرگ جثه نیست و ظاهری ملوس و فانتزی داشته و انتخاب مطلوبی برای لاکچری گردهای متمول است. سگی خشن و قوی و مبارزه گر که علاقه زیادی به حفر چاله دارند. برای نگهبانی ایده آل نیست و موی ضد حساسیت دارد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، ساموید ها سفید رنگ بوده و مو های کرکی و زیبا داشته که باید از آن به خوبی نظافت کرد. علاقه زیادی به نشستن نداشته و باید مدام فعالیت کنند. عاشق بچه ها بوده و تا 14 سال عمر می کنند. گلوکوم و دیسپلازی مفصل زان از جمله بیماری های رایج بین این نوع نژاد سگ است. این نژاد در رنگ های سفید یکدست و کرمی یکدست در دسترس است. بهتر است بدن او را هر روز برس بزنید. سعی کنید این نژاد را در آپارتمان نگهداری نکنید تا فعالیتش کامل باشد.

نژاد اینکا ارکید

یکی دیگر از نژاد های گران سگ، PERUVIAN INCA ORCHID نام دارد که چند هزار دلار قیمت داشته و از سگ های عجیب به شمار می رود. هیبتی شبیه کفتار که معمولا بدون مو بوده و رنگ طوسی فیلی دارد. پرو اینکا ها چون بدون مو است، هزینه کوتاه کردن و آراستگی کم تری داشته و البته پوست برهنه نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این سگ برای منطقه ها گرم سیر مناسب است نه سرد سیر.

نژاد آزاواخ

نژاد AZAWAKH از نژاد های آفریقایی بوده که مشتریان زیادی در آمریکای شمالی دارد. سگ نگهبان و شکاری بود اما این روها به عنوان سگ مهربان و فعال از طریق افراد هم در خانه ها نگهداری می شود. برای شکار حیوانات گزینه خوبی بوده و لاغر و قد بلند می باشد.

آزاواخ ها دارای مو های کوتاه صاف در انواع رنگ ها از ماسه روشن مایل به قرمز تیره گرفته تا سیاه و آبی و خاکستری و حتی شکلاتی را دارا می باشند. عاشق برس کشیدن است و به دلیل داشتن پوستی حساس، توصیه می شود از شامپو خشک برای نظافت استفاده کنید. نیاز به فعالیت بدنی داشته و تلاش کنید که حتما در طول روز برنامه ای برای گردش داشته باشد. قد نژاد نر بین 80 تا 85 و و ماده ها نیز همین حدود است.

نژاد روت وایلر

نژاد روت وایلر (ROTTWEILER) برای کشیدن و باربری تربیت می شد و تا قرن نوزدهم میلادی نیز برای کشیدن گاری به بازار استفاده می شود. اما در اصل سگ نگهبان است و قوی و باهوش و قیمت گرانی هم دارد. سگ نترس و مراقب خوبی برای صاحبانش هستند. این نژاد خشن بوده اما می توان آن را به گونه ای تربیت کرد که در کنار خانواده نیز به خوبی زندگی کند.

این سگ را از کودکی اجتماعی تربیت کنید. غریزه طبیعی او خشن است، اما با آموزش، ارتباط خوبی با بچه ها برقرار می کند. اگر یک روتوایلر بزرگسال دارید، همزیستی مسالمت آمیز را به آن آموزش دهید. ریزش موی شدیدی در فصل بهار و پاییز داشته و پر خور است. وزن در نرها حدود 48 تا 65 و در ماه ها بین 43 تا 58 کیلوگرم است. یکی از مسائل رایج در این نوع نژاد ها، تنگی دریچه آئورت بوده و دیسپلازی آرنج نیز از دیگر معضلات آن ها به شمار می رود. این نژاد اصلا برای نگهداری در آپارتمان مناسب نیست زیرا نیاز به یک حیاط کوچک دارد.

نژاد چاو چاو

نژاد CHOW CHOW سگ با تربیت و گرانی است که سلطه گری و رفتار مستقل از خصوصیات آن به شمار می رود. فرمانبرداری زیادی غیر از صاحبش ندارد و هوش خوبی دارد. این سگ نیاز به 4 بار شانه زدن در هفته داشته و می توانید آن را در آپارتمان نگهداری کنید.

چاو چاو را یکی از نژاد های گران و قدیمی سگ سانان می دانند که از مغولستان ریشه می گیرد و ترسیم سگ هایی مثل چاو چو را در 200 سال پیش از میلاد مسیح روی نقاشی های سفالی سلسله هان دیده اند. چاو چاو اصیل اصلا تهاجمی نیست. اگر قصد خرید این سگ را دارید، حتما دیسپلازی مفصل ران که بیماری شایع این نژاد است را بررسی کنید که تنها با غربال گری اشعه ایکس این بیماری قابل تشخیص است. آنتروپیون نیز از دیگر بیماری های شایع میان این نژاد گران قیمت به شمار می رود.

این حیوان از نژاد ها گران جهان بوده و برای لاکچری گرد ها، گزینه ای لوکس و کم تر دیده به شمار می رود.

نژاد چاینیز کرستد

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، نژاد CHINESE CRESTED HAIRLESS از سگ های فانتزی و عروسکی بوده و به خاطر ظاهر عجیبش، از عجیب ترین سگ های گران قیمت به شمار می رود. چند هزار دلار قیمت داشته و وزنی بین 4 تا 10 کیلوگرم دارد. کرستد های بی مو، اغلب فاقد دندان های آسیای کوچک بوده که البته یک نقصان نیست. سگی فانتزی، با نمک و باهوش بوده و برای نگهداری در اپارتمان گزینه خوبی است. چون مو زیادی ندارد، می تواند در برابر خطرات، آسیپ پذیر باشد. معمولا پارس نکرده و عاشق کندن زمین است.

این سگ مینیاتوری، ترجیح می دهد با خانواده باشد تا جدا در حیاط رها شود. کرستد چینی نسبتا تمیز تر است. از دادن استخوان به آن اجتناب کنید چرا که دندان های نامظم در نوع HAIRLESS دارد.

آموزش کرستد آسان است اما لجوج و تربیت آن به صبوری و پشتکار نیاز دارد. چاینیز بی مو، باید به طور مرتب با شامپو با کیفیت بالا شسته شود. مسواک زدن آن را 2 بار در هفته از قلم نیاندازید. با بچه ها مهربان است و باید اجتماعی آموزش ببیند.

نژاد اسکیمو

نژاد اسکیمو کانادایی از نژاد های قدیمی و کمیاب سگ های خانگی اصیل است که بومی آمریکای شمالی بوده و قدرتمند و مناسب اکو سیستم سرد سیر محسوب می شود. ظاهر با ابهتی داشته و نگهبان عالی هستند. اما نژادی گران قیمت که گزینه خاص برای لاکچری گردهای دارای ویلاهای بزرگ است. بیماری های عفونی باعث کاهش این نوع نژاد در چند دهه اخیر شده است.

نژاد ژرمن شپرد

این نژاد از گران ترین نژاد های سگ جهان بوده که سگی باهوش و با استعداد و ما این سگ را در سریال کارگاه رکس بسیار مشاهده کردیم. امروزه به عنوان سگ پلیس و امدادگر استفاده می شود. ژرمن شپرد، سگی گران قیمت است که به خوبی آموزش میبیند و میتوان از آن در ماموریت های سخت استفاده کرد. ژرمن شپرهای قوی، باهوش و فرمان بردار بوده و ارزش آن را صاحبش به خوبی درک می کند. برای نگهداری در آپارتمان برای طولانی مدت مناسب نیست.

ژرمن شپرد ایرانی، نژادی نیست که به مدت طولانی دور از خانه باشد و وقتی به تنهایی رها شود، دچار اضطراب می شود. موی این سگ زیاد می ریزد و آلمانی ها به آن: مو ریز هم می گویند! دیسپلازی مفصل زان و آرنچ دیسپلازی از جمله مسائلی است که برای این نوع سگ به وجود می آید. جرمن شپرد داگ، رنگ های مختلفی دارند. بعضی ها پشمالو و بعضی موی میانه دارند. برس و مسواک زدن آن ها را 2 بار در هفته حداقل باید انجام داد.

نژاد ورکشایر تریر

نژاد YOURKSHIRE از سگ های آپارتمانی فانتزی زیبا بوده که بسیار بازیگوش و گزینه مهمی برای لاکچری گردها به شمار می رود. عاشق نوازش هستند و یورکشایرها معمولا جنب و جوش زیادی در خانه دارند. مراقب هوای سرد باشید که برای آن ها مطلوب نیست.

نژاد شیتزو

این نژاد کوچک و البته گران قیمت است و به راحتی می توان با آن ارتباط برقرار کرد و آموزش سختی هم ندارد. به گرما حساس بوده و پیاده روی روزانه آن نباید فراموش شود. SHIH-TZU ریزش مو زیادی دارد و می توان با شامپوهایی با رایحه های مختلف آن را استحمام کرد.

نژاد پکینیز

نژاد PEKINESE از نمونه های فانتزی کوچک خوشگل آپارتمانی بوده که مخاطبان خاصی دارند. حالت تهاجمی نداشته و صبور و مثل گربه عاشق نوازش و خوابیدن زیر صندلی است. گفته می شود که حسادت زیادی به اطراف دارد.

نژاد بولداگ

نژاد BULLDOG از دیگر نژاد های گران قیمت و اصیل است که برای دهه شصتی ها، یادآور سگ آقای پتیبل در همان کارنون معروف است. عاشق نوازش و مهربان بوده و ظاهر خشن اما مناسب نگهانی هستند. در آپارتمان برای طولانی مدت نمی توان آن را نگهداری کرد.

نژاد پاگ

نژاد PUG نژادی کوچک و بازیگوش است و هوش خوبی دارد و گزینه خوبی برای آپارتمان می باشد. علاقه ای به پیاده روی بلند مدت ندارد و به هوای گرم حساس است. عشق تنبلی با چشمان خمار خواب آلود!

نژاد چی هوا هوا

نژاد CHIHUAHUA نژادی محبوب برای لاکچری گرد ها و گزینه خوبی برای در اختیار داشتن یک سگ آپارتمانی کوچک فانتزی و عروسکی. محبوب ترین نژاد سگ های جیبی همان نژاد است.

نژاد داشهوند

نژاد DASHHUND از سگ های گران قیمت است که البته پا کوتاه و جنب و جوش زیادی دارد و برای پیاده روی و نگهداری آپارتمان توصیه می شود. داشهوندها سریع تعلیم پذیر نیستند و برای سفر مناسب می باشند. پارس زیادی داشته و ریزش مو در آن ها میانه است. با این سگ، در کاتون لوک خوش شانس آشنا بودیم!

نژاد پامرانین

نژاد PAMERANIAN از لوکس ترین سگ های گران قیمتی است که این روزها، لاکچری گردهای سگ باز در صفحات مجازی خود با آن سلفی می گیرند! ابهت لاکچری داشته و با گرما میانه خوبی ندارند. بسیار باید مراقب او بود و گزینه مطلوبی برای آپارتمان گردی. اندازه کوچک داشته و به همین خاطر، برای بازی با بچه زیر 2 سال مناسب نیست. مراقبت از انها بیرون خانه اجباری است. پامرانیان هم انتخابی عالی برای سگ دزدها هستند. پامرانیان، سگی باهوش است و میانه خوبی با سایر حیوانات دارد.

پامرانیان ها، سگ های سالمی بوده که مستعد انواع بیماری است. آلرژی، رایج ترین بیماری است که این نوع نژاد با آن روبروست. صرع و تشنج از دیگر مسائل این نژاد محسوب می شود. پامرانیان ها عاشق بازی و سرگرمی بوده و دوست دارند در کانون توجه باشند.

نژاد پودل

نژاد POODLE نژادی فعال و باهوش بوده با ظاهری مغرور و کمیاب و گزینه عالی برای سگ دوست های لاکچری گرد. سگی نمایشگاهی و فوق العاده لوکس و فانتزی که بیشتر شبیه عروسک است تا سگ واقعی! عاشق دویدن و گزینه خوب برای آپارتمان گردی. نوع مینیاتوری آن به فعالیت بدنی کمی نیاز دارد.

نژاد شیبا اینو

نژاد SHIBA INU از دیگر نژاد های گران قیمت و برتر سگ است که گزینه مناسبی برای آپارتمان نیست اما فوق العاده باهوش و مهربان و آموزش پذیر و ابهتی مجذوب کننده. پر سرعت و با بچه ها و حیوانات ارتباط خوبی دارد.

نژاد مالتیز

نژاد MALTESE نژادی عروسکی و باهوش و فانتزی بوده که هیبت یک سگ لوکس را برای صاحبش به ارمغان می آورد. دارای پوشش بدنی پر پشت و موهای صاف و بلند بوده و رسیدگی زیادی را می طلبد. هزینه نگهداری آن زیاد است و باید مرتب موهای آن شانه زده شود. دوست داشتنی و قابل اعتماد بوده و اموزش پذیر به نظر می رسد.

هشتگ هایی برای عاشقان سگ

اگر شما قصد دارید تا در جریان تازه ترین تصاویر از سگ های گران قیمت قرار بگیرید، از هشتگ های زیر استفاده کنید.

(هشتگ سگ های لاکچری، برای آشنایی با تکنیک های دیزاین و طراحی سگ های فانتزی و عروسکی)

(186 میلیون عکس برای آشنایی با تصاویر عاشقان سگ در اینستاگرام در هشتگ #DOG)

(یکی از محبوب ترین هشتگ های مورد استفاده عاشقان سگ سانان در اینستاگرام، این هشتگ است که بیش از 113 میلیون عکس روی آن بارگذاری شده است)

(اگر می خواهید ببینید که سگ های فانتزی و لوکس با نژاد های گران قیمت، چه غذایی می خورند و از چه رژیم غذایی بهره مند هستند، هشتگ داگ فود را در نظر داشته باشید.)

منبع: لوکس تهران
انتشار: 15 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5342

به "برترین و گرانترین نژاد سگ در جهان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و گرانترین نژاد سگ در جهان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید